Page 5 of 7 FirstFirst 1234567 LastLast
Results 41 to 50 of 65

Thread: Stripbeurs Rijswijk 2004: een verslag

Defunkt
    Guest Defunkt's Avatar
    ooh ooh OH! lees de rest nou ook want jij mist mijn punt ook !! [img]wink.gif[/img] [img]wink.gif[/img] [img]wink.gif[/img] [img]graemlins/devil.gif[/img]

HB Forum Owner comicasa's Avatar
    Follows
    0
    Following
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quoted
    0 Post(s)

Originally posted by Oh!:
    Nu vind ik de paperbacks bij Comicasa sowieso te duur. Ik kan ze zelfs bij Broese in Utrecht goedkoper krijgen!

Sorry, even de knuppel in het hoenderhok spelen. [img]smile.gif[/img]
    <font size="2" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">Ja, maar jij vind alles duur. De enige dag dat we Olav, met een hevige erectie, voorop zien lopen richting Stripwinkel is op Free Comicbook Day.
    [img]wink.gif[/img]

Btw Sandman TP zijn nog de oude prijzen, die lopen niet meer zo hard. Moet nog een keer de TP prijzen (euroconversie) na gaan kijken, maar we hebben zoveel staan dat dat nu teveel tijd kost. Ik ben de laatste tijd zowieso al wat met de TP prijzen aan het rommelen. De koers staat nu op 1,20. Maar ik eik de prijzen wat omlaag, dit om het kleingeld probleem wat op te lossen.

R.

<font color="#cc6600" size="1">[ February 17, 2004 12:07 PM: Message edited by: comicasa ]</font>

HB Forum Owner Oh!'s Avatar
    Follows
    0
    Following
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quoted
    0 Post(s)

Originally posted by comicasa:
    Btw Sandman TP zijn nog de oude prijzen, die lopen niet meer zo hard. Moet nog een keer de TP prijzen (euroconversie) na gaan kijken, maar we hebben zoveel staan dat dat nu teveel tijd kost.
    <font size="2" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">Kijk, dat verklaart een hoop.

Overigens, als je iets (comic, cd of wat dan ook) ergens een tientje goedkoper kunt aanschaffen, doe jij dat toch ook? Sterker, dat doet iedereen! Dan moet je mij niet opeens als een vrek afschilderen, want dat is zowel makkelijk scoren als onzin.

Inactive Member Cursed_Angel's Avatar
    Follows
    0
    Following
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quoted
    0 Post(s)

Volgens mij wordt hier weer enige vorm van humor als beledigend aangenomen... Long live the internet! [img]wink.gif[/img]

Follows
    0
    Following
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quoted
    0 Post(s)

[quote]Originally posted by Oh!:
    Overigens, als je iets (comic, cd of wat dan ook) ergens een tientje goedkoper kunt aanschaffen, doe jij dat toch ook? Sterker, dat doet iedereen!
    <font size="2" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">Noah, niet altijd. Bij mij favoriete toco's lig ik daar niet van wakker. Heb hier om de hoek een leuke gamesstore zitten. Ik ken de eigenaar. Ze zijn daar dan wel eens duurder dan de mediamarkt, maar ja dan ben ik er zo een van "support your local gamestore".

[quote]Originally posted by Oh!:
    Dan moet je mij niet opeens als een vrek afschilderen, want dat is zowel makkelijk scoren als onzin.
    <font size="2" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">Tja, als je knuppels in hoenderhokken gaat gooien verwacht er dan ook eens een paar retour. Kort lontje voor iemand die columns en recensies schrijft, krijg je alleen maar hoofdpijn van. Je moet eens wat vaker in het oosten komen, goed voor de humorbarriere.

R.

Follows
    0
    Following
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quoted
    0 Post(s)

Originally posted by Bricky:
    Dat jullie me niet geloven a la, maar dat jullie doen alsof ik alles uit mijn duim zuig begint behoorlijk irritant te worden.
    <font size="2" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">Hey, don't fret man. Je neemt het allemaal veel te serieus.

Ik ben er trouwens al achter wat je waarschijnlijk in de handen hebt gehad. Dat was de TP van Ultimates (16.95). Ik was net de TP's weer goed in de kast aan het zetten en toen viel me dat op. Die staat namelijk naast De Ult. X-Men TP nr.7.

R.

Inactive Member I.c.e Motion's Avatar
    Follows
    0
    Following
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quoted
    0 Post(s)

Oooh weer een flame-war over iets onnozels [img]biggrin.gif[/img]

Inactive Member Pee-Duh-Bee's Avatar
    Follows
    0
    Following
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quoted
    0 Post(s)

Nou, het gehalte feitelijke informatie over de beurs in deze topic geeft te denken...! Blijkbaar is een robbertje hakketakken toch leuker [img]wink.gif[/img] Dat belooft wat voor Arnhem... [img]eek.gif[/img]

Defunkt
    Guest Defunkt's Avatar
    Originally posted by P e e:
    Nou, het gehalte feitelijke informatie over de beurs in deze topic geeft te denken...! Blijkbaar is een robbertje hakketakken toch leuker [img]wink.gif[/img] Dat belooft wat voor Arnhem...
    <font size="2" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">God oh god waarom zuigt voetbal op sbs6 altijd terwijl heel nederland voetbal kijkt maakt Peeke een woordgrap??!! [img]graemlins/hmmm.gif[/img] [img]wink.gif[/img]

Toch vind ik het nog steeds geen flame<s>war</s>
    of hakketakken..het was gewoon een hele leuk grap..maar ja roep tegen mij erectie en ik lig al in een deuk van twee dagen! [img]graemlins/thumbs_up.gif[/img]

Inactive Member Pee-Duh-Bee's Avatar
    Follows
    0
    Following
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quoted
    0 Post(s)

Weinig aan, ja, dat voetbal... ik wilde net opstaan om iets anders te gaan doen, valt er ineens een doelpunt. Plof. H?, Pee, back to topic, jij!

Maar goed, het was geen vlamoorlog, jij je zin! [img]smile.gif[/img] Alleen een stelletje stijfkoppen dat keihard grappen maakt over erecties en prijzenslagen [img]wink.gif[/img]

Page 5 of 7 FirstFirst 1234567 LastLast